האתר עובד כרגיל! // שליח עד הבית בכל רכישה - חינם בקניה ב-350₪ ומעלה // משלוחים עשויים לקחת 3-7 ימי עבודה (גם בסגר)

עם מקלדת ומסך נהרוס את הפטריארכיה

ב-8 השנים האחרונות עלה אחוז הקונים בגדים ברשת בישראל בכמעט 400%, בכל שנה יש עלייה של כ-30% מהשנה הקודמת וסה"כ הוציאו הישראלים קרוב ל-16 מיליארד ₪ בשנת 2018 על קניות ברשת (לא רק בגדים). כיום 95% מהישראלים עושים קניות באינטרנט, עם נטיה ברורה של ישראליות - נשים- לבחור לערוך את הקניות שלהן אונליין. מסקרן לנתח מדוע לקוחות רבות בוחרות בקניית בגדי נשים אונליין, וגם להצביע על היתרונות של הקניה ברשת. 

משחר הציביליזציה הסדר החברתי ייעד לנשים תפקידים מסויימים, בעוד המרחב הציבורי והמקצועי נשלט על ידי גברים, אשר החזיקו בכל תפקידי הכוח, ועודם מחזיקים ברובם (רק לפני 60 שנים היו מדינות במערב אירופה שלנשים לא הייתה זכות הצבעה). בעידן המודרני, הודות לנשים רבות שנלחמו על זכויות ייצוג ועל חופש הבחירה שלהן בכל דבר ודבר, חל תהליך הדרגתי של כניסת נשים למרחבים המקצועיים ולשוק העבודה. בצער כי רב, לא הושלם המהלך, ובמקביל לכניסתן של נשים לעולמות המקצועיים, לא השכילה החברה להוריד מכתפיהן הבלעדיות את נטל הבית והמשפחה, וברוב התאים המשפחתיים עדיין מתקיימת חלוקת תפקידים מסורתית. בכך למעשה נוצרה דואליות ממלכדת שבה מצד אחד ישנו הצורך להתפתח ולהצליח מקצועית, ומצד שני לנהל ולספק את צרכי הבית והמשפחה. הדואליות הזו שוחקת את הגוף והנפש, לוקחת משאבים רגשיים, ומהווה מירוץ חיים בלתי פוסק. 

בעוד עולם שבו נשים מחזיקות לפחות ב50% מתפקידי הכח והניהול נראה כמו חלום רחוק, בעולם ה״כאן והעכשיו״ שלנו נדרשים פתרונות יצירתיים להתמודדות עם המציאות. סוגיה אחת למשל, היא עניין קוד הלבוש במקומות העבודה. לגברים יש קוד לבוש ברור בשוק העבודה, עובדה המקלה מאוד את התנהלותם, בנוסף הם חשופים ברוב המקרים לפחות ביקורת על בחירותיהם ומראם החיצוני. לנשים, פרט למקומות עבודה בהם ישנם מדים מובהקים, לא מונהג בדרך כלל קוד לבוש. למעשה, יש כל הזמן מתח בין הצורך הטבעי בביטוי אישי לבין הצורך להקרין מקצועיות וענייניות (כאשר גם כך מקצועיותן מוטלת בספק יום יום על ידי סביבת העבודה הגברית). כל זה הופך את משימת רכישת בגדים למורכבת; שגרת היום אינה משאירה הרבה זמן פנוי, ובכל זאת, קניית בגדים אינה מותרות, אלא צורך אמיתי ורלוונטי.

הקניה באינטרנט חסכונית בזמן ובהוצאות, ומאפשרת ללקוחות לקחת את הזמן ולבחור את הבגדים בביתן שלהן, ובזמן המתאים להן. החיפוש הנינוח באינטרנט מאפשר חיבור למעצב/ת שמתאימה להלך הרוח של הלקוחה, ומאפשרת דיוק של ה״עצמי״. קניית בגדי נשים באינטרנט מאפשרת קניה ממוקדת, ועריכת השוואה מהירה, קלה ונוחה בין עשרות אתרים בתוך זמן קצר. 

מעצבת ובעלת המותג, הילה הרמן, בוגרת לימודי עיצוב תקשורת חזותית ב״בצלאל״ מ-2007, ולימודי חוץ במחלקה לאופנה ב״שנקר״,פועלת בחלל יפיפה במבנה עתיק בנמל יפו, תל-אביב, רציף העליה השניה 3, ומהווה סטודיו וחנות הפתוחה ללקוחות. האסתטיקה של Magpie Goose שוהה על גבול המינימליזם הנינוח והמבניות המוקפדת. הסילואטות מחמיאות לקימורי הגוף הנשי ומחזקות נוכחות נונשלנטית-אינטליגנטית של הלובשת. הצבעוניות מונוכרומטית, מקרירות בהירה ועד גוונים של אדמה חמה, כשהשחור והלבן הם שחקנים ראשיים. ההשראה מגיעה מתופעות צורניות הנמצאות בטבע והתעמקות בתחושה המלווה לבישת בגד, השפעת הבגד על שפת הגוף, היציבה ותפיסת העצמי, עם הכוונה לאהבה עצמית. 

מוזמנות לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם ולהרשם לקבלת עדכונים באי-מייל 

-
מוזמנות כמובן גם לבקר בחנות הסטודיו בנמל יפו



חנות הסטודיו, הנמצאת ברח׳ רציף העליה השניה 3, נמל יפו, פתוחה כל יום עד השעה 18:00, ובימי שישי עד השעה 16:00. בשעות ״הקצה״ כדאי לתאם הגעה בהודעה למספר   052-4816661 מוזמנות להגיע, או לשוטט ולרכוש באתר :)

 לעיתים החנות פתוחה גם בשבת - התעדכנו על ימי מכירה מיוחדים בפייסבוק ובאינסטגרם
או הרשמו לקבלת עדכונים באי-מייל