קניות אונליין ממעצבים

במקביל לגידול המהיר של רשתות האופנה המהירה, חל גם מעבר של אותן רשתות אופנה מהירה לחנויות באינטרנט, והמשקל עבר מקנייה בקניונים לקנייה מהבית. אך בעוד מעצבים עצמאיים ומקומיים מתקשים להוות תחרות במרחב הקניונים, באינטרנט הסיפור שונה לגמרי,  ועל כן חל גם גידול משמעותי של קניית בגדי מעצבים באינטרנט.  

איך קרה המעבר מהמרחב של החנויות הפיזיות למרחב האינטרנטי בצורה כל כך משמעותית? סדר היום המודרני, ושוק העבודה התובעני הגבילו את האפשרות לפנות זמן-קניות איכותי, והצורך לקחת אוטובוס או רכב, לחפש חנייה ולהסתובב שעות, לרוב ברדיוס מוגבל, הפך את המשימה קשה ונדירה לביצוע. חנויות האינטרנט הציעו אלטרנטיבה קלה ומהירה, ושירותי הדואר לאט לאט הרחיבו את שירותיהם כדי לענות על הביקוש שהביאו את החנויות האינטרנטיות, הפתוחות 24/7, ונגישות גם מהספה בסלון. כך הפך האינטרנט לקניון הגדול בעולם. ניתן למצוא בו גם את מותגי האופנה המהירה, אך גם מוצרים איכותיים וייחודיים, שללא האינטרנט לא היו כה נגישים. 

על השיקולים לבחירה בקניית בגדי מעצבים ישראלים באינטרנט על פני קניה בחנויות המקוונות של רשתות האופנה המהירה, תוכלו לקרוא כאן.  

מעניין להבין עד כמה מהפכת האונליין הייתה משמעותית, ומעניין גם להבין מדוע. מעבר להיבט הזמן, ישנם עוד יתרונות לקניה באינטרנט. המידע על כל פריט נגיש וברור, לעיתים אף יותר מאשר בביקור בחנות פיזית. כמו כן, קל למצוא מוצרים משלימים ודומים, וכן לשמור את עמוד הקניה של הפריט שבו מעוניינים ליום ושעה אחרים, שבהם אפשר להתפנות להתעמקות ורכישה. חנות אונליין של מעצב/ת מאפשרת תקשורת מהירה וישירה איתם. מדיניות החלפות והחזרות נוחה, משלוחים מהירים ולא יקרים, ולרוב אף חינם בקניה מעל סכום מסויים, הופכים את הדבר למשתלם ו״ידידותי למשתמש/ת״.  

אך מעל לכל, החוויה האינטרנטית מהווה השלמה לחוויית הקניה הגדולה. אם פעם די היה בחנות בקרן רחוב, היום בעקבות המרכזיות של החווייה הדיגיטלית בחיים שלנו, נוכחות של מותג מתקיימת במקביל במרחב הפיזי-ממשי, בפייסבוק, באינסטגרם ובחנות האינטרנטית. ביקור בחנות לעיתים מוביל ליחסי-אונליין של מותג ולקוחות, ויחסי אונליין לעיתים מובילים לביקור פיזי בחנות ש״בעולם האמיתי״. קשה לנתק את החוויות זו מזו. המותג מתקיים כיישות שממשיכה ללוות את התודעה, כך שהרכישה בחנות אינטרנטית היא רק קצה התהליך של מערכת היחסים השלימה. 

במקרה של Magpie Goose - המותג הוא אני, הילה. אני עומדת מאחורי חווית הקניה בחנות הפיזית שבנמל יפו, בדיוק כמו שאני עומדת מאחורי חוויית הקניה באתר. אני הנחתי את השטיח בחנות ומשקה כל יומיים את העציץ, ואני גם זו שמחליפה את התמונות בעמוד הבית, מעלה פריטים וקולקציות חדשות. אני זו שמעלה פוסטים חדשים לאינסטגרם, כדי לספר על פריט חדש שעיצבתי, או על חוויה שחוויתי, הרלוונטית מבחינתי להיותי מעצבת המותג. אני זו שעונה על המיילים של הלקוחות, הפונות אלי דרך האתר, ואני זו שאורזת את החבילות למשלוח. 

 בכל שאלה, לפני רכישה או לאחריה, תוכלו לשלוח לי מייל ל studio@magpie-goose.com או הודעה לנייד 052-4816661 

 מוזמנות לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם ולהרשם לקבלת עדכונים באי-מייל

-
מוזמנות כמובן גם לבקר בחנות הסטודיו בנמל יפו



חנות הסטודיו, הנמצאת ברח׳ רציף העליה השניה 3, נמל יפו, פתוחה כל יום עד השעה 18:00, ובימי שישי עד השעה 16:00. בשעות ״הקצה״ כדאי לתאם הגעה בהודעה למספר 052-4816661 מוזמנות להגיע, או לשוטט ולרכוש באתר

 לעיתים החנות פתוחה גם בשבת - התעדכנו על ימי מכירה מיוחדים בפייסבוק ובאינסטגרם
או הרשמו לקבלת עדכונים באי-מייל